Niets is zo vervelend als kijken naar een knullig webinar met slecht beeld of belabberd geluid. Graag vertellen we je meer over de mogelijkheden van onze Webinar studio in Utrecht. In deze studio zijn beeld en geluidskwaliteit voor je kijkers gegarandeerd goed. Het gebruik van een extra camera maakt het een dynamische kijkervaring waardoor je doelgroep geboeid blijft. Heb je vragen of wil je dat we met je meedenken? Dat doen we graag. Bel ons gerust op 030-4200003.
Genoemde prijzen zijn obv één dagdeel per sessie inclusief voorbereiding, uitzending en opruimen. Prijzen zijn excl. BTW.
In onze Webinar studio van ca 20m2 is gebruik van de volgende apparatuur en attributen inbegrepen. Voor extra opties wordt een kleine meerprijs gerekend, dit kan per sessie worden afgenomen / bijgeboekt:
*Aankleding en attributen:*
1 x Lastolight Manfrotto Greenscreen
2 x Gele stoelen (voor interview setting)
2 x Softboxen – Daglichtset 2250W
1 x Eagle-eye ronde camera lamp (waar je lens doorheen gaat)
1 x Bartafel / presentatie desk (op wielen)
1 x Statief 3 poot
1 x Statief fixed
*Webinar / Liveuitzending:*
1 x Blackmagic ATEM mini mixer (hierop kan je 2 microfoons + max 4 camera’s aansluiten op HDMI poorten om mee te kunnen livestreamen en schakelen. Een multi-cam webinar is dus heel goed mogelijk)
1 x camera Sony a6000
2 x revers mic incl. 8x AA batterijen
1 x verloopje Ethernet naar USB-C (1000 Mbps)
1 x verloopje Ethernet naar USB (1000 Mbps)
*deze video is opgenomen met een iPhone
- Optie 1: Studio zelf-service
- Alle bovenstaande apparatuur
- Na een eenmalige instructie ga je zelfstandig aan de slag met je webinar uitzending. Er is een handboek aanwezig en wanneer je er niet uit komt is hulp in te roepen maar in principe regel je de uitzending helemaal zelf.
- + Indien gewenst helpen met schakelen tussen beelden van de camera’s en slides.
- €295
- Optie 2: Studio mét begeleiding
- Alles van optie 1
- + Technische ondersteuning gedurende het webinar. Iemand blijft in de studio om de techniek in de gaten te houden en bij te kunnen springen waar nodig.
- + Indien gewenst helpen met schakelen tussen beelden van de camera’s en slides.
- €495
- Optie 3: Studio incl. moderator / side-kick
- Alles van optie 2
- + Jelle Drijver als moderator / side-kick in beeld via een 2e camera om de chat in de gaten te houden.
- + extra camera inbegrepen: Panasonic GH5 body + lens
- €995
*Optioneel:*
1 x extra camera Panasonic GH5 body + lens als extra camera/webcam (+ €50)
1 x extra Rodecaster Pro mengpaneel (+ €50)
1 x teleprompter/ autocue (geschikt voor iPad, iPad niet inbegrepen) (+ €25)
1 x draadloos hand microfoon (+ €25)
4 x Podmic microfoons (+ €20)
4 x extra tafelstatief (+ €10)
1 x Jelle Drijver in een actieve rol (in beeld) als moderator / co-host / (co-)presentator (+ € 500 per webinar)
1 x Begeleiding en (technische) ondersteuning. Tijdens het webinar en/of voorafgaand aan het webinar (+ € 75 per uur of €+200 per dagdeel)
*Studio boeken zonder begeleiding (self service)*
De eerste boeking is altijd met een uur begeleiding (+€75). Een medewerker legt je uit hoe alles werkt en helpt je bij het opstarten en aansluiten. Hierdoor weet je wat je moet doen en hoe e.e.a. werkt. Ook handig als je de studio een volgende keer afneemt zonder begeleiding. Het is niet moeilijk maar je moet het een keer gedaan hebben. Nadat je minimaal één keer de studio hebt gehuurd onder begeleiding kan je de studio daarna zonder begeleiding afnemen. Uiteraard zijn we bereikbaar of in de buurt om vragen te beantwoorden wanneer je een volgende keer de studio boekt zonder begeleiding.
*Iets kapot? Meld het even*
Wij controleren na afloop van een boeking de ruimte en de apparatuur op functioneren en beschadigingen om te zorgen dat de volgende huurder direct weer zorgeloos aan de slag kan. Controleer zelf bij binnenkomst ook of alles naar behoren werkt en meld eventuele gebreken direct. Wanneer er per ongeluk iets kapot gaat door jouw toedoen (vervelend maar kan altijd gebeuren), meld het dan direct en voordat je de ruimte verlaat. De vervangingskosten zullen worden doorberekend. Bij het niet netjes melden brengen wij naast de vervangingswaarde een boete in rekening van €500.
*Toegang tot de studio*
Toegang tot de studio wordt of verleend door een medewerker of je krijgt in geval van self service een code waarmee je tijdens de gereserveerde tijden de deur kan openen via codepaneel naast de deur.
*24/7 camerabewaking*
De studio is 24/7 voorzien van camerabewaking. Deze beelden worden niet gedeeld met derden en zijn alleen te bekijken door MegaExposure. Het afplakken of uitzetten van de camera is niet toegestaan. Beelden worden enkel gebruikt tbv support (meekijken op afstand bij eventuele vragen), het gebruik van de ruimte en apparatuur te monitoren en om bij eventuele gebreken te achterhalen wanneer, hoe en door wie deze zijn ontstaan.
*Internet*
De studio beschikt of een gigabit internet aansluiting (bedraad) en is tevens voorzien van een snel WiFi netwerk dat enkel gebruikt wordt in de studio. Ons advies is om altijd je laptop bedraad aan te sluiten op het internet voor een zo stabiel mogelijke en zo snel mogelijke verbinding. Hiervoor is een kabel aanwezig en er zijn 2 verloopstukjes beschikbaar om de kabel aan te sluiten op een USB of USB-C poort (indien je laptop niet over een Ethernetpoort beschikt). Wanneer je geen laptop bij huurt dien je zelf een laptop mee te nemen.
*Disclaimer / kleine letertjes*
Uiteraard stellen we alles in werking om een jouw webinar uitzending zo soepel mogelijk te laten verlopen. Wanneer dit aantoonbaar door onze apparatuur en techniek niet lukt, bieden we kosteloos de ruimte op een andere moment nogmaals aan of crediteren we de huur van deze specifieke sessie. Onze aansprakelijkheid is beperkt tot de hoogte van de huur van de ruimte voor die sessie. MegaExposure draagt nadrukkelijk geen aansprakelijkheid voor eventuele gevolgschade.
Bijzondere wensen?
Heb je bijzondere wensen of ben je benieuwd of XYZ mogelijk is? Vraag het gerust, we denken graag mee.