Beschrijving
Inhoudsopgave
Deel 1: Nadenken over gehaktballen met slagroom
Deel 2: De veertien trends
Trend 1: Directe communicatie en handel tussen producenten en consumeren
Trend 2: Uitvergroting van de stem van consumenten en onafhankelijke autoriteiten
Trend 3: De noodzaak van een authentiek verhaal als gevolg van een stijgend aantal bronnen
Trend 4: Extreem korte aandachtsspanne als gevolg van elkaar overschreeuwend aanbod
Trend 5: The long tail
Trend 6: Outsourcing
Trend 7: Google en de versnippering van alles
Trend 8: Oneindige communicatiekanalen
Trend 9: Directe communicatie en handel tussen consumenten en consumenten
Trend 10: De verschuivingen in schaarste en overvloed
Trend 11: De triomf van grote ideeën
Trend 12: De verschuiving van ‘hoeveel’ naar ‘wie’
Trend 13: De rijken zijn net als wij
Trend 14: Nieuwe poortwachters, geen poortwachters
Deel 3: De optelsom
Casestudy’s
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen.